فروش کتاب تحت c#


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه فروش کتاب تحت c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه فروش کتاب تحت c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه فروش کتاب تحت c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه فروش کتاب تحت c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه فروش کتاب تحت c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه فروش کتاب تحت c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود اسکرین سرور در opengl در سی


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود اسکرین سرور در opengl در سی یک پروژه بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

محتویات و سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی کد های آن داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط نوشته شده است، شما می توانید با بررسی جزئی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات روند طراحی آن کاملا مسلط شوید.

پروژه دانلود اسکرین سرور در opengl در سی توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به این پروژه در سایر زبانهای برنامه نویسی نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه لوازم پزشکی در وی بی دات نت


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه لوازم پزشکی در وی بی دات نت با استفاده از زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه لوازم پزشکی در وی بی دات نت داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه لوازم پزشکی در وی بی دات نت تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

این پروژه دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه لوازم پزشکی در وی بی دات نت توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به این پروژه در زبان برنامه نویسی سی شارپ ( C# ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانشجویی 8 وزیر به زبان c#.net


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه 8 وزیر طراحی شده در زبان برنامه نویسی سی شارپ بسیار ساده و کار امد طراحی شده

این پروژه در عین سادگی با استفاده از سورس کد ساده و توابع بازگشتی اقدام به یافتن جایگاه هشت وزیر بر روی صفحه شطرنج می شود

در این پروژه با استفاده از صفر ها خانه های خالی و با استفاده از یک ها جایگاه وزیر های را نمایش می دهد

پروژه دارای توضیحات کامل خط به خط می باشد که قابل قبول اساتید دانشگاه می باشد

برای افرادی که با بازی شطرنج آشنایی ندارن:

وزیر مهره ای از مهره های بازی شطرنجه که می تونه در تمامی ۸ جهت هر تعداد خانه – تا زمانی که مهره ای مانع نباشه – حرکت کنه و اگه در یکی از این خانه ها مهره حریف قرار داشته باشه تهدیدش کنه.

مساله هشت وزیر : ما مساله رو در حالت کلی در نظر می گیریم. یعنی زمانی که ابعاد صفحه شطرنج n در n و تعداد مهره ها n هستش. ( n > 3 ) روشهای مختلفی برای پیدا کردن جواب وجود داره. یکی از این روشها چیدن تصادفی مهره ها روی صفحه شطرنج است! به عبارت دیگه n مهره رو به صورت تصادفی در خانه های مختلف صفحه قرار می دهیم و بررسی می کنیم که آیا شرط مساله رو برآورده می کنن یا نه؟ این روش بسیار سریع ما رو به جواب می رسونه. اما ایرادی که داره نمی شه مطمئن بود بشه به همه حالتهای چینش دست پیدا کرد. در صفحه ۸ در ۸ شطرنج این مساله ۹۲ جواب مختلف داره. شما ممکنه روش تصادفی رو هزار بار به کار ببرید، اما نتونید همه ۹۲ حالت ممکنه رو به دست بیارید. این روش زمانی مفیده که پیدا کردن یه جواب برای ما کافی باشه.

در این دسته روشها مهره ها رو یکی یکی و به صورت بازگشتی روی صفحه طوری می چینیم که مطمئن باشیم با مهره های قبلی تداخل نداره و شرط مساله برآورده می شه. معمولا از سطر اول صفحه شروع می کنیم به قرار دادن مهره ها. پر واضحه که هر سطر فقط می تونه یه مهره رو تو خودش جا بده. مهره سطر دوم رو طوری قرار می دیم که توسط مهره سطر اول تهدید نشه. برای این کار خانه های مختلفی از سطر رو می شه انتخاب کرد. برای نظم داشتن کارهامون فرض می کنیم همیشه انتخاب خانه ها از سمت چپ سطر شروع می شه. به عبارت دیگه با شروع از سمت چپ سطر اولین خانه ای که شرط رو برآورده کنه انتخاب می کنیم. به همین ترتیب سطرهای بعدی رو هم می چینیم. اگر به سطری رسیدیم که بر اساس چیدمان سطرهای قبلی هیچ خانه امنی برای مهره وجود نداشت ( یعنی همه خانه ها توسط مهره های قبلی تهدید می شدن ) یه مرحله به عقب بر می گردیم و مهره سطر قبل رو جابجا می کنیم. این کار هم با حرکت مهره به اولین خانه سمت چپ موقعیت فعلی که شرط رو برآورده کنه، انجام می شه. با ادامه دادن این روال و با جابجا کردن مهره ها به صورت منظم و بازگشتی تمامی حالتهای ممکنه به دست می یان.

برای پیاده سازی چنین الگوریتمی و تشخیص اینکه چه خانه هایی از سطر امن هستن روشهای مختلفی وجود داره. ساده ترینشون اینه که هر بار تمامی خانه هایی رو که امکان تهدید شدن از اونها وجود داره بررسی کنیم تا از قرار نداشتن مهره وزیر در اونها مطمئن باشیم. اما این روش اصلا کارا و بهینه نیست.

روش دیگه تعریف کردن صفحه شطرنج به صورت یه آرایه n در n هستش که خونه های امن و غیر امن با علامتگذاری مشخص می شن. هر بار که مهره ای رو صفحه قرار می گیره تمام خونه هایی که توسط این مهره تهدید می شن به صورت غیر امن علامتگذاری می شن. به این ترتیب می شه فهمید که هر خونه با توجه به چینش مهره های قبلی امن هست یا نه؟ اما این روش هم معایبی داره که باعث می شه به روش سوم رجوع کنیم. برای آشنایی با این معایب کافیه سعی کنید کد برنامه رو بنویسید!

در روش سوم که من ازش استفاده کردم، برای علامتگذاری خانه های امن و غیر امن از شیوه دیگه ای بهره می بریم. به این ترتیب که اقطار راست به چپ، چپ به راست و ستونها با شماره هایی مشخص می شن که کار علامتگذاری رو بسیار ساده می کنن. این روش بدون شک از کاراترین روشهای رسیدن به جواب مساله ماست. هم سرعت اجرای بالایی داره و هم حافظه مصرفی بسیار کم!

کدی که به زبان ++C درباره این مساله نوشته شده با استفاده از روش سوم تعداد جوابهای ممکن – و نه خود جوابها – برای مقادیر مختلف n رو مشخص می کنه. به عنوان مثال اگر n رو ۸ وارد کنید خروجی برنامه ۹۲ خواهد بود. توصیه می کنم برای nهای بزرگ برنامه رو امتحان نکنید! اگر n رو ۱۶ وارد کنید بعد از گذشتن زمان زیادی عدد ۱۴۷۷۲۵۱۲ روی صفحه نمایش چاپ می شه. یعنی در صفحه شطرنج ۱۶ در ۱۶ حدود ۱۵ میلیون حالت مختلف برای چیدمان صحیح وجود داره!!


دانلود این فایل


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید