دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقدمه :
همانطور که می دانید الگوریتم های زمانبندی متعددی برای تخصیص زمان cpu به فرایند ها در سیستم عامل وجود دارد. الگوریتم زمانبندی بالاترین نسبت پاسخ یا همان HRRN یکی از بهینه ترین الگوریتم های مشخص شده در کتاب سیستم عامل می باشد پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net نحوه دقیق استفاده فرایند ها از cpu را بر اساس زمان ورود فرایند ( input time ) و زمان مورد نیاز برای سرویس آن فرایند ( service time ) مشخص می کند. این پروژه از کوانتوم یک ( quantum 1 ) برای نمایش بهتر عملکرد این الگوریتم استفاده می کند. ( توضیحات بیشتر در زیر موجود می باشد ).
پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net که توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده شده است یک پروژه کامل و مناسب برای درس سیستم عامل و درس های مرتبط با آن و یک پروژه عالی برای آموزش زبان برنامه نویسی دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net 3 می باشد. دانشجویان و پژوهشگران با استفاده از این پروژه نحوه کار و پیاده سازی یک پروژه صحیح را در زبان برنامه نویسی دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net 3 یاد می گیرند، پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net در کمال سادگی و قابل درک بودن برای تمامی دانشجویان و دانش پژوهان داری امکانات کامل و بهینه برای این مبحث می باشد.


توضیحات بخش های پروژه :
پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net دارای محتویات و بخش های متعددی مانند :
1. گرفتن اطلاعات فرایند ها : پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net برای انجام و پیاده سازی الگوریتم نیاز دارد که زمان ورود فرایند ها و زمان مورد نیاز برای سرویس آنها را از کاربر گرفته و الگوریتم را محاسبه نماید.

2. نمایش نحوه ارائه سرویس به فرایند ها : خروجی اصلی پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net نمایش نحوه تخصیص زمان cpu به تک تک فرایند ها می باشد. ( البته توضیحات این مطالب به صورت ساده و دقیق در داکیومنت پروژه شرح داده شده است که با یک مطالعه جزعی کل پروژه را کامل درک خواهید کرد.)

3. محاسبه میانگین زمان انتظار : در این الگوریتم نیاز است تا ما محاسبه کنیم که با طور میاگین تمامی فرایند ها چقدر در صف انتظار بوده اند تا کار ان ها به اتمام برسد.

4. میانگین زمان پاسخ : یعنی این که به طور میانگین پردازنده چقدر زمان برای پردازش هر فرایند وقت صرف کرده است

5. میانگین طول صف

6. استفاده از کانتوم 1 : کوانتوم یک یعنی اینکه هر فرایند را که برای پردازش انتخاب می کنیم فقط یک ثانیه از پردازش مورد نیاز آن را انجام میدهیم و بعد مجددا الگوریتم hrrn را بر روی تمامی فرایند ها برای انتخاب یک فرایند دیگر اجرا می کنیم.

7. و...


به همراه پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net :
این پروژه دارای یک داکیومنت 50 صفحه ای متشکل از توضیحات خط به خط سورس کد برنامه می باشد که با مطالعه بخش توضیحات سورس کد آن ( که بین 5 الی 10 صفحه می باشد) تسلط کامل و کافی در پروژه را خواهید داشت.


اجرای پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net :
پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net قابلیت اجرا در نسخه های متعدد دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net 3 در ویژوال استادیو دات نت ( Visual Studio.Net ) را دارد و پروژه را می توان مستقیما از روی فایل اجرایی آن ( exe ) اجرا نمود.

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات در مورد پروژه دانلود بالاترین نسبت پاسخ vb.net :
توجه : در صورت نیاز و یا برخودر با هرگونه مشکلی شما می توانید با مسئولین وب سایت مرکز پروژه های دانشجویی تماس حاصل فرمایید و اطمینان داشته باشید که به مشکل شما سریعا رسیدگی خواهد شد و مسئولین پاسخگو می باشند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه هشت وزیر با زبان c sharp


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه 8 وزیر طراحی شده در زبان برنامه نویسی سی شارپ بسیار ساده و کار امد طراحی شده

این پروژه در عین سادگی با استفاده از سورس کد ساده و توابع بازگشتی اقدام به یافتن جایگاه هشت وزیر بر روی صفحه شطرنج می شود

در این پروژه با استفاده از صفر ها خانه های خالی و با استفاده از یک ها جایگاه وزیر های را نمایش می دهد

پروژه دارای توضیحات کامل خط به خط می باشد که قابل قبول اساتید دانشگاه می باشد

برای افرادی که با بازی شطرنج آشنایی ندارن:

وزیر مهره ای از مهره های بازی شطرنجه که می تونه در تمامی ۸ جهت هر تعداد خانه – تا زمانی که مهره ای مانع نباشه – حرکت کنه و اگه در یکی از این خانه ها مهره حریف قرار داشته باشه تهدیدش کنه.

مساله هشت وزیر : ما مساله رو در حالت کلی در نظر می گیریم. یعنی زمانی که ابعاد صفحه شطرنج n در n و تعداد مهره ها n هستش. ( n > 3 ) روشهای مختلفی برای پیدا کردن جواب وجود داره. یکی از این روشها چیدن تصادفی مهره ها روی صفحه شطرنج است! به عبارت دیگه n مهره رو به صورت تصادفی در خانه های مختلف صفحه قرار می دهیم و بررسی می کنیم که آیا شرط مساله رو برآورده می کنن یا نه؟ این روش بسیار سریع ما رو به جواب می رسونه. اما ایرادی که داره نمی شه مطمئن بود بشه به همه حالتهای چینش دست پیدا کرد. در صفحه ۸ در ۸ شطرنج این مساله ۹۲ جواب مختلف داره. شما ممکنه روش تصادفی رو هزار بار به کار ببرید، اما نتونید همه ۹۲ حالت ممکنه رو به دست بیارید. این روش زمانی مفیده که پیدا کردن یه جواب برای ما کافی باشه.

در این دسته روشها مهره ها رو یکی یکی و به صورت بازگشتی روی صفحه طوری می چینیم که مطمئن باشیم با مهره های قبلی تداخل نداره و شرط مساله برآورده می شه. معمولا از سطر اول صفحه شروع می کنیم به قرار دادن مهره ها. پر واضحه که هر سطر فقط می تونه یه مهره رو تو خودش جا بده. مهره سطر دوم رو طوری قرار می دیم که توسط مهره سطر اول تهدید نشه. برای این کار خانه های مختلفی از سطر رو می شه انتخاب کرد. برای نظم داشتن کارهامون فرض می کنیم همیشه انتخاب خانه ها از سمت چپ سطر شروع می شه. به عبارت دیگه با شروع از سمت چپ سطر اولین خانه ای که شرط رو برآورده کنه انتخاب می کنیم. به همین ترتیب سطرهای بعدی رو هم می چینیم. اگر به سطری رسیدیم که بر اساس چیدمان سطرهای قبلی هیچ خانه امنی برای مهره وجود نداشت ( یعنی همه خانه ها توسط مهره های قبلی تهدید می شدن ) یه مرحله به عقب بر می گردیم و مهره سطر قبل رو جابجا می کنیم. این کار هم با حرکت مهره به اولین خانه سمت چپ موقعیت فعلی که شرط رو برآورده کنه، انجام می شه. با ادامه دادن این روال و با جابجا کردن مهره ها به صورت منظم و بازگشتی تمامی حالتهای ممکنه به دست می یان.

برای پیاده سازی چنین الگوریتمی و تشخیص اینکه چه خانه هایی از سطر امن هستن روشهای مختلفی وجود داره. ساده ترینشون اینه که هر بار تمامی خانه هایی رو که امکان تهدید شدن از اونها وجود داره بررسی کنیم تا از قرار نداشتن مهره وزیر در اونها مطمئن باشیم. اما این روش اصلا کارا و بهینه نیست.

روش دیگه تعریف کردن صفحه شطرنج به صورت یه آرایه n در n هستش که خونه های امن و غیر امن با علامتگذاری مشخص می شن. هر بار که مهره ای رو صفحه قرار می گیره تمام خونه هایی که توسط این مهره تهدید می شن به صورت غیر امن علامتگذاری می شن. به این ترتیب می شه فهمید که هر خونه با توجه به چینش مهره های قبلی امن هست یا نه؟ اما این روش هم معایبی داره که باعث می شه به روش سوم رجوع کنیم. برای آشنایی با این معایب کافیه سعی کنید کد برنامه رو بنویسید!

در روش سوم که من ازش استفاده کردم، برای علامتگذاری خانه های امن و غیر امن از شیوه دیگه ای بهره می بریم. به این ترتیب که اقطار راست به چپ، چپ به راست و ستونها با شماره هایی مشخص می شن که کار علامتگذاری رو بسیار ساده می کنن. این روش بدون شک از کاراترین روشهای رسیدن به جواب مساله ماست. هم سرعت اجرای بالایی داره و هم حافظه مصرفی بسیار کم!

کدی که به زبان ++C درباره این مساله نوشته شده با استفاده از روش سوم تعداد جوابهای ممکن – و نه خود جوابها – برای مقادیر مختلف n رو مشخص می کنه. به عنوان مثال اگر n رو ۸ وارد کنید خروجی برنامه ۹۲ خواهد بود. توصیه می کنم برای nهای بزرگ برنامه رو امتحان نکنید! اگر n رو ۱۶ وارد کنید بعد از گذشتن زمان زیادی عدد ۱۴۷۷۲۵۱۲ روی صفحه نمایش چاپ می شه. یعنی در صفحه شطرنج ۱۶ در ۱۶ حدود ۱۵ میلیون حالت مختلف برای چیدمان صحیح وجود داره!!


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

سورس پروژه تولید کننده محصولات نرم افزار با SQLServer


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سورس پروژه تولید کننده محصولات نرم افزار با SQLServer با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول سورس پروژه تولید کننده محصولات نرم افزار با SQLServer تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی سورس پروژه تولید کننده محصولات نرم افزار با SQLServer یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید