دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقدمه :
در کتاب سیستم عامل روشهای متعددی برای زمانبندی فرایند ها معرفی شده است که یکی از آنها الگوریتم راند رابین ( roundrobin ) می باشد. پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp با استفاده از مطالب موجود در کتاب سیستم عامل زمان ورود فرایند ها و زمان مورد نیاز به سرویس آنها را از کاربر گرفته و بر اساس گفته کتاب از کوانتوم 2 (quantom 2 ) برای محاسبه الگوریتم استفاده می کند. کوانتوم 2 یعنی این که برای هر فرایندی که از cpu استفاده می کند فقط دو ثانیه زمان داده شود. پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp این الگوریتم را در کمال سادگی، بسیار جذاب و آموزنده پیاده سازی کرده است.
برنامه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp که توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده شده است یک پروژه کامل و مناسب برای درس سیستم عامل و درس های مرتبط با آن و یک پروژه عالی برای آموزش زبان برنامه نویسی دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp 3 می باشد. دانشجویان و پژوهشگران با استفاده از این پروژه نحوه کار و پیاده سازی یک پروژه صحیح را در زبان برنامه نویسی دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp 3 یاد می گیرند، پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp در کمال سادگی و قابل درک بودن برای تمامی دانشجویان و دانش پژوهان داری امکانات کامل و بهینه برای این مبحث می باشد.


توضیحات بخش های پروژه :
پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp دارای محتویات و بخش های متعددی مانند :
1. گرفتن اطلاعات فرایند ها : در پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp برای هر فرایند دو اطلاعات زمان ورود ( input time ) و زمان مورد نیاز برای سرویس ( service time ) از کاربر گرفته می شود تا بر اساس انها الگوریتم را اجرا کند.
2. نمایش نحوه ارائه سرویس به فرایند ها : خروجی اصلی پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp نمایش نحوه تخصیص زمان cpu به تک تک فرایند ها می باشد. ( البته توضیحات این مطالب به صورت ساده و دقیق در داکیومنت پروژه شرح داده شده است که با یک مطالعه جزعی کل پروژه را کامل درک خواهید کرد.)

3. محاسبه میانگین زمان انتظار : یعنی هر فرایند در طی اجرای پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp به طور میانگین چقدر در حال انتظار برای سرویس بوده است

4. میانگین زمان پاسخ : یعنی این که به طور میانگین پردازنده چقدر زمان برای پردازش هر فرایند وقت صرف کرده است

5. میانگین طول صف : پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp باید محاسبه کند که فرایند های موجود در صف ما از ابتدای شروع به کار تا اتمام تمامی فرایند ها به طور متوسط چقدر بوده است. یعنی فرض کنید در ثانیه اول 3 فرایند در صف بوده و در ثانیه دوم 4 فرایند و در ثانیه سوم 2 فرایند پس به طور میانگین ما 3 فرایند همیشه در صف داشته ایم.( در سورس کد برنامه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp محاسبه این مورد بسیار ساده تر از این مطلب می باشد.)

6. استفاده از کانتوم 2 : کوانتوم یک یعنی اینکه هر فرایند را که برای پردازش انتخاب می کنیم فقط دو ثانیه از پردازش مورد نیاز آن را انجام میدهیم و بعد مجددا الگوریتم راند رابین در برنامه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp فرایند دیگیری را برای اجرا انتخاب می کند.

7. و...


به همراه پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp :
این پروژه دارای یک داکیومنت 50 صفحه ای متشکل از توضیحات خط به خط سورس کد برنامه می باشد که با مطالعه بخش توضیحات سورس کد آن ( که بین 5 الی 10 صفحه می باشد) تسلط کامل و کافی در پروژه را خواهید داشت.


اجرای پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp :
پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp قابلیت اجرا در نسخه های متعدد دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp 3 در ویژوال استادیو دات نت ( Visual Studio.Net ) را دارد و پروژه را می توان مستقیما از روی فایل اجرایی آن ( exe ) اجرا نمود. پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp بدون نیاز به هیچگونه تنظیماتی اجرا می شود و مطمئن باشد از اجرای این پروژه لذت خواهید برد.

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات در مورد پروژه دانلود سورس الگوریتم زمانبندی راندرابین تحت c sharp :
توجه : در صورت نیاز و یا برخودر با هرگونه مشکلی شما می توانید با مسئولین وب سایت مرکز پروژه های دانشجویی تماس حاصل فرمایید و اطمینان داشته باشید که به مشکل شما سریعا رسیدگی خواهد شد و مسئولین پاسخگو می باشند.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.